مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-14سياسي

کتابخانه های آستارا مروج فرهنگ کتابخوانی باشند


با توجه به سابقه فرهنگی مردم شهرستان مرزی آستارا، کتابخانه های عمومی آن در ترویج فرهنگ مطالعه و اجرای طرح های مرتبط با کتاب باید پیشگام باشند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: با توجه به سابقه فرهنگی مردم شهرستان مرزی آستارا، کتابخانه های عمومی آن در ترویج فرهنگ مطالعه و اجرای طرح های مرتبط با کتاب باید پیشگام باشند.

عنایت رضایی پور در جریان بازدید از کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) آستارا که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد در گفت گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی وظیفه ای اجتماعی است و همه باید به آن عمل کنیم، اظهار کرد: تمامی نهادهای فرهنگی باید در زمینه ارتقای فرهنگ مطالعه که از جمله دغدغه های مقام معظم رهبری است، تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای فرهنگی به ترغیب نوجوانان و جوانان برای کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه بپردازند، افزود: گرایش مردم به کتاب در سال های اخیر به سبب گستردگی فضای مجازی کم شده است اما با این حال کتاب هیچ جایگزینی ندارد.

رضایی پور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره با کتاب انس داشته و دارند و این امر بایستی برای ما الگوی عملی در جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های آستارا مروج فرهنگ کتابخوانی باشند

کتابخانه های آستارا مروج فرهنگ کتابخوانی باشند